EBOOK: GDPR A EMAIL MARKETING PRO HOTELY

A JINÁ UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ

Chcete získat rychlý návod, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr emailových adres? Kdy můžete klientovi emailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Co je double opt-in a proč ho používat? Praktický průvodce (má 45 stran) pro každého hoteliéra ve vašem emailu. 

GDPR A EMAIL MARKETING

PRO HOTELIÉRY VE ZKRATCE

  • Objevte, jak uplatnit principy GDPR v email marketing
  • Nenechte si namluvit, že je to náročné či nemožné
  • Načerpáte inspiraci, jak požádat o souhlas
  • Začnete dělat více marketingu a podpoříte přímé rezervace

CO SE V E-BOOKU DOZVÍTE A PROČ BYSTE SI HO MĚLI PŘEČÍST? 

Jaké právní tituly se vztahují k rezervaci

Za jakých okolností můžete klienta kontaktovat, aniž byste museli žádat o souhlas s použitím osobních údajů.

Jak získat souhlas k marketingovým účelům?

Praktické ukázky, jak můžete získat souhlas k marketingovým účelům. Získat souhlas není nic složitého.

Více přímých rezervací a GDPR

GDPR má pro nás přidanou hodnotu, aniž si to uvědomujeme. Konečně začneme dělat náš marketing více promyšleně. Staňte se méně závislými na OTA. Inspirujte se v ebooku.

CRM, Booking Engine a souhlas

Klient volá a chce nabídku do emailu. Využijte CRM systému a booking engine, získejte rezervace a v lepším případě i souhlas k marketingovým účelům.

Cookies a nastavení na webu

Děláte remarketing? Souhlas bude potřeba. Praktické ukázky, jakou aplikaci použít. Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Checklist ke stažení, abyste na nic nezapomněli

Email marketing v ubytovacím zařízení a GDPR není nic složitého. Použijte náš checklist. Pomůže Vám se dobře na GDPR připravit.

IHNED PO PŘEČTENÍ EBOOKU ZJISTÍTE, ŽE PŘIPRAVIT SE NA GDPR PO MARKETINGOVÉ STRÁNKY (ZÍSKAT SOUHLAS) NENÍ NIC SLOŽITÉHO. BUDETE MÍT K DISPOZICI VZOR DOUBLE OPT-IN A CHECK-LIST, KTERÝ VÁM POMŮŽE SE RYCHLEJI ZORIENTOVAT.

UPOZORNĚNÍ

Ebook jsme připravili pro všechny z vás, kteří chcete praktické rady z hotelové branže, jak podchytit souhlas a ostatní marketingové aktivity a být na GDPR dobře připraven (a nenechat se překvapit).  Ačkoliv jsme jeho obsah konzultovali s naším právním specialistou na ochranu osobních údajů, jeho přečtení ROZHODNĚ NENAHRAZUJE právní poradenství. Můžete si na 99 % být jisti, že ebook jsme zpracovali podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Sami jsme marketingově hodně aktivní a i my jsme se na GDPR museli připravit. 

EBOOK (elektronický dokument ke stažení) neobsahuje principy a nápovědu k GDPR týkající se provozu (ubytovací řád, kamerový systém atd.). Toto pro vás připravila Asociace hotelů a restaurací České republiky. Uvnitř naší příručky najdete čistě marketingové pojetí GDPR - na které "aktivity" souhlas potřebujete a na které ne. Co dělat s databází, jak si rozsegmentovat, jak požádat o souhlas současnou databázi, jak sbírat kontakty a mít marketingový souhlas u potencionálních klientů. 

NEVÁHEJTE - TATO NABÍDKA VYPRŠÍ UŽ BRZY  >> I MY NYNÍ UPLATŇUJEME ZÁSADY REVENUE MANAGEMENTU


Tento ebook si objednalo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či horských chat.

ZÁVAZNÁ OBJEDNÁVKA

Ihned po odeslání objednávky obdržíte zálohovou fakturu. Ebook spolu s bonusem bude odeslán do Vašeho emailu, jakmile bude platba připsána na náš účet. Spolu s ebookem dorazí i elektronická verze faktury - daňového dokladu, kterou prosím jako vždy předejte vaší účetní. 

Prosím vyplňte své fakturační údaje poctivě. Jste-li ubytovací zařízení se slovenskou adresou, nezapomeňte vybrat zemi Slovensko (v nabídce zemí ji najdete ihned na začátku) a zadat platné IČO DPH (kvůli správnému uplatnění DPH).

Objednáním tohoto ebooku souhlasíte taktéž s tím, abychom Vám mohli posílat důležité informace vztahující se k tomuto tématu. Více zpráv můžete očekávat do 25.5.2018, poté max. 2x do měsíce. 

 

 

 

Co o nás jako autorech ebooku říkají naši klienti? 

8 let intenzivní práce s hotely nejen ve velkým městech, ale především regionech nám ukázalo, kde je leží potenciál každého hotelu či penzionu. Rozhodně to není v umístění nabídky na Slevomat nebo Booking. Příležitost máme přímo před nosem a to především na hotelové webové stránce. Otevřete svou mysl a podívejte se, co o nás, naší práci a filozofii přímých rezervací říkají naši klienti. Získáte víc než jen nižší provizní faktury. Garantujeme.

Školenia s Radkou Telyčkovou vychádzajú z praxe čo sa odrazilo práve na rýchlej implementácii jej návrhov v našom zariadení a každopádne aj na výsledkoch hotela – či už zo strany obsadenosti alebo ziskov. Oceňujeme profesionálny, ľudský a individuálny prístup.

Soňa RusnákováFront office manažér, Hotel & Spa Resort Kaskády

Radku považujeme za odborníka v hotelnictví. Sleduje trendy a vývoje technologií, umí vždy poradit. Již několikrát nás nasměrovala tím správným směrem. Její netradiční styl školení, je velice inspirativní.

Viliam SivekCEO, SIVEK Hotels

Je hodně odborníků na hotelový provoz, ale ne každý je schopen své znalosti a zkušenosti tak brilantním způsobem předávat dál. Všechny akce, které jsem s vámi zažila, byly perfektní jak obsahově, tak i organizačně a věřím, že pro všechny účastníky velmi přínosné.

Klaudie SoukupováHotelová manažerka

Chcete si udělat rychlý přehled o tom, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr emailových adres. Kdy můžete klientovi emailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Praktický průvodce pro každého hoteliéra ve vašem emailu. 

PROVEDEME VÁS GDPR S LEHKOSTÍ!